Jak méně křičet a žít ve větší harmonii se sebou samou i se svými dětmi

Děti rostou tak rychle…

Chceš si ten čas s nimi víc užívat? Vědomě, v klidu, v napojení a v radosti?

 

    • Být laskavou mámou schopnou povznést se nad vylité pití?

    • Být mámou, která nekřičí, neděsí, má pochopení a její náruč je bezpečným přístavem?

    • Být mámou, která rozumí svým pocitům i pocitům svých dětí a umí s nimi zacházet?

Můžeš být mámou, jakou jsi vždy toužila být.

C

VÍM, JAK SE JÍ MŮŽEŠ STÁT

Možná zažíváš něco jiného, než by sis přála…

♦  Vstáváš s velkou časovou rezervou s předsevzetím mít pěkný den, ale pak najednou zas nestíháte. Starší se loudá s oblékáním, nechce si vzít boty adekvátní počasí a mladší těsně před odchodem potřebuje kakat. Už jste měli být dávno z domu. Cítíš se ve stresu, zvyšuješ hlas a štěkáš.

♦  Snažíš se být klidná a nad věcí. Část dne se ti to i daří. Ale večer už ti dochází dech. Dítě si nechce čistit zuby, nechce jít ještě spát a dělá scény, že má hrozný hlad. Chvíle vytouženého klidu je v nedohlednu. Pohár přetéká a ty už to nezvládáš. Opět křičíš.

♦  A někdy možná vůbec nevíš, proč jsi zas tak vyjela. Tohle jsi nechtěla. Chováš se jak tvoje máma nebo sousedka od vedle, jejíž výchovné praktiky se ti nelíbí. Je ti to líto. A možná máš na sebe i vztek.

♦  Ta frustrace z dennodenní rutiny, nedostatku spánku, nedostatku času je někdy příliš obrovská, než aby ji šlo nést v klidu.

♦  Je toho prostě příliš. Emoce tečou. A taky se valí ven slova a činy, které jsi nechtěla. Zpětně tě to mrzí. A možná tě i trápí výčitky svědomí či pocity viny.

Je to jak být v pasti, v začarovaném kruhu, ve tmě.

Znám to. Také jsem tam byla.

Frustrovaná, natlakovaná jak papiňák. A když toho bylo příliš, bouchala jsem a křičela. A pak si to vyčítala.

Podařilo se mi však dostat se z toho ven.

Dnes jsem klidnější a vyrovnanější. Laskavější k sobě i ke svým dětem. Zvládám v klidu s dvěma dětmi, i v době, kdy jsou obě nemocné, to, co jsem dřív nedávala bez křičení s jedním, i když bylo zdravé.

Hněv již není více nepřítel mých vztahů, ale můj přítel, který mne vede k plnějšímu vědomějšímu bytí a žití v opravdovosti a autenticitě.

Našla jsem cestu, jak méně křičet a žít ve větší harmonii.

Ráda ti ji ukážu a doprovodím tě.

C

V ONLINE KURZU

plném podpory a vedení po 6 týdnů.

C

Odhalíš nefunkční vzorce myšlení a chování, které ti zabraňují užívat si naplno mateřství a žít plně svůj potenciál.

C

Pomocí speciálních technik je nahradíš takovými vzorci, které ti přinesou do života více klidu, radosti a spokojenosti.

 

 

konkrétně se naučíš

  • různé techniky, jak se jednoduše zbavit tlaku a stresu;

  • speciální cvičení, které ti pomůže dostat se z únosu emocí;

  • zůstat klidná a nad věcí i v mnoha kritických chvílích;

  • velký arzenál technik, jak se zbavit napětí a efektivně zpracovat vztek;

  • zacházet s emocemi, hlavně s hněvem, tak, aby ti byly ku prospěchu;

  • efektivně komunikovat o hněvu, s dětmi i s partnerem.

získáš tak

    • ÚLEVU a PODPORU
    • RADOST. Chvíle opravdového ŠTĚSTÍ, kdy prostě jen jsi a užíváš si všeho, co je.
    • NADHLED a LEHKOST. Odproštění se od lpění na tom, jak by co mělo být. Od přesvědčení, která ti neslouží.
    • POCHOPENÍ a RESPEKT – pochopení potřeb a emocí – vlastních i dětí a jejich větší respektování
    • PŘIJÍMÁNÍ – sebe, dětí, partnera, věcí, reality  – takové, jaké jsou. Se vším všudy.
    • LASKAVOST
    • KLID a VYROVNANOST – vnitřní klid a pokoj a z nich plynoucí klidnější jednání

Kdo jsem?

Jmenuji se Pavla Kupčo. Jsem matka a také psycholožka a bodyterapeutka. Nyní šťastná a vyrovnaná (tak, jak žena žijící své cykly může být ;))

Podařilo se mi stát se mámou, která s láskou pečuje o sebe samu i o své děti. Mámou, která se cítí naplněně a našla rovnováhu mezi svými potřebami a potřebami svých dětí.

Mámou, které mohou její děti věřit, cítit se s ní v jakékoli situaci v bezpečí a učit se od ní.

Takto idylické to však nebylo vždy.

Mateřství vyplavilo z hlubin mého nitra mnoho emocí – mimo jiných i hněv. Sopka ve mně začala soptit a já křičet.

I proto, že jsem se drtila haldou požadavků na sebe, jaká bych měla být, jak bych měla vychovávat… A v touze zajistit co nejlepší péči svému prvorozenému jsem respektovala více jeho potřeby, než své vlastní. A to dlouhodobě.

Výbuchy hněvu, křik, vyčerpání mě přiměly hledat cestu k větší harmonii. Naučila jsem se, jak lépe zacházet se sebou samou i se svým hněvem.

Tím, jak jsem se stávala laskavější k sobě, stávala jsem se i laskavější ke svému prvorozenému dítěti. A nyní to mohu s lehkostí aplikovat i u druhého dítěte.

Hodně mi v tom pomohlo vše, co jsem se naučila během studia psychologie a výcviků. Nejvíc práce s tělem (bodypsychoterapie).

Můj přístup vychází z vědeckých poznatků, reflektuje psychologické a body-psychoterapeutické principy. Zároveň je ověřen praxí – nejen mojí, ale i mnoha dalších matek, které potvrzují, že funguje.

Po pravdě, kurz mi přišel ve chvíli, kdy jsem ho nejvíc potřebovala. S hněvem jsem se potýkala už jako teenager, ale pak to tak nějak „přešlo“…o to silnějši byl návrat mého vztekáni s příchodem mateřství a nejvíc se to vystupňovalo za poslední rok, od narozeni druhé dcery.

Nejsem člověk, který by propadal beznaději, a tak jsem se snažila zkoumat příčiny, hledat spouštěče, měnit přístup, ale vždycky jsem se po nějaké době vrátila zpátky na začátek bludného vztekacího kruhu…pak jsem „náhodou“ objevila ebook papinak a koupila si i druhou část…částečně mi to otevřelo oči, ale pořád jsem necítila tu změnu, po ktere jsem toužila…když přisel email s nabídkou kurzu, tak jsem neváhala ani minutu…vůbec jsem nevěděla, co mám čekat, ale hned první lekce mě absolutně nadchla, a tak jsem se rozhodla, ze do toho půjdu na 100% (už dřív jsem dělala nějaké emailové online kurzy, ale nikdy úplně poctivě a doteď na mě čekají ve schránce ;)).

Všechny lekce mi přišly fakt supr propracované, skvěle a absolutně logicky na sebe navazující. Vvytvořené tak, aby sloužily a zbytečně neteoretizovaly. Moc oceňuju všechny techniky, protože mi opravdu pomáhají…

Změnu, kterou mi kurz pomohl „udělat „, vnímám nejen já, ale i moje okolí a nejsilnější zpětná vazba je to, ze moje starší dcera, která je velmi citlivé dítě a mým vztekáním a křičením velmi trpěla, teď se mnou večer před usnutím začala probírat svoje strachy a bolístky, třeba i půl roku staré…vždycky jsme si hodně povídaly a řešily spolu její nepohodu, ale tohle cítím jako něco hlubšího a silnějšího…

Stáňa

účastnice kurzu, matka dvou dívek

Vím, že své děti miluješ. Miluješ však stejně sebe samu?

Vymaníš-li se z nefunkčních stereotypů, jak o sobě uvažuješ a jak se sebou zacházíš, získáš více klidu a radosti.

Pozoruji na sobě, že mám v sobe víc laskavosti celkově, jak k sobě samé, tak i k synovi, manželovi a ostatním okolo. Tou laskavostí k sobě samé se zvýšilo i množství laskavosti vůči mému bezprostřednímu okolí. Jak je to možné, to nevím, ale vidím to na sobě – ve svých reakcích, ve schopnosti zachovat delší dobu klidnou mysl.

Veronika

účastnice kurzu, matka jednoho dítěte

kurzem získáš

C
i

30 lekcí

v písemné i audio podobě

2 meditace

které ti pomohou přepsat nefunkční vzorce a vytvořit pevná mozková spojení pro klidnější zvládání náročných situací a lepší vztahy se sebou i s ostatními

Víc než 20 technik

které ti pomohou lépe zvládat hněv a zažívat více radosti a spokojenosti nejen se svými dětmi

12 video-návodů

s technikami a cvičeními, které tě naučí pracovat se svým tělem, zbavit se napětí a dostat se z únosu emoce hněvu do klidu a přítomnosti

podporu

ve facebookové skupině.

Praktická cvičení

pro lepší sebeuvědomování, zbavování se stresu i napětí i pro lepší zacházení s hněvem

Podněty k zamyšlení

ohledně vztahování se k sobě i k druhým, o vlastních nárocích i ohledně péče o děti a o sebe

w

Odpovědi na tvé otázky

týkající se problematiky kurzu

Za 5 týdnů jsem došla do stavu, kdy mám pocit, že jsem vědomější, víc chápu svoje reakce a i když se vztekám (a můžu říct, že je to tak o 95% lepší oproti výchozímu stavu), tak už teď dokážu celou situaci zpracovat tak, aby měla pro všechny zúčastněné minimální následky!!!!

Stanislava Nováková,

účastnice kurzu, matka dvou dětí; http://stananovakova.cz/

Jak bude kurz probíhat?

KDY

Začínáme 22.2.2022, kdy ti přijde první lekce.

Kurz je 6 týdenní, tj. do 4.3.2022).

PRŮBĚH

C

Každý všední den obdržíš e-mail s odkazem na lekci. Víkendové dny jsou odpočinkové jen s podněty k zamyšlení či pozorování.

C

Veškerý materiál ke kurzu (pdf i mp3 nahrávky) máš NAVŽDY.

(Co se týče videí a dalšího materiálu na webu, který nelze přímo odeslat do tvé e-mailové schránky, garantuji, že bude dostupný minimálně 2 roky.)

C

Součástí kurzu je i uzavřená facebooková skupina, kde máš po celých 6 týdnů mou podporu. Najdeš v ní návrhy doplňkových cvičení a můžeš v ní diskutovat a sdílet své pokroky i se inspirovat od ostatních. 

Co říkají o kurzu účastnice

Popravdě, pochybovala jsem na začátku, že by mi kurz opravdu mohl výrazně pomoct. Přišel mi do cesty v tu nejpříhodnější dobu, pomoc jsem potřebovala.

Konkrétní přínos? Zmíním jen ty přelomové pro mě – mám RADOST, cítím chvíle opravdových radostí a štěstí s dětmi (a v těch těžkých dokážu být daleko víc nad věcí a oprostit se od situace), překonala jsem mlsání (a taky zhubla:)), dokonale jsem zmapovala své já, své prožívání a POCHOPILA JSEM SE – s tím balastem, co nosím v hlavě nejde nebýt jako ten papiňák. Cítím, že sama sebe více přijímám (i přes nedokonalost) a respektuji se – k tomu mi moc pomohla lekce o tom, že na své potřeby MÁM PRÁVO.

Rozhodně je, kam se ve všem dál posouvat a díky kurzu mám i prostředky, pokud bych si na nějakém rozcestí nevěděla rady. Mnoho z kurzu (teorie i technik) jsem znala už dříve, jenže mi nedávaly samy o sobě smysl a nedokázala jsem je použít tak, aby mi skutečně pomohly, až jejich usazení do nějakého komplexního systému začalo tvořit použitelný celek, návod.

Za toto vše (a také za mnoho těch drobností, o kterých jen nepíšu) MOC DĚKUJI. I za laskavou podporu během kurzu.

A nakonec – manžel ze mě cítí větší klid a vyrovnanost… když mi to řekl, tak to pro mě bylo největší ocenění, když je ta změna patrná i navenek.

Iva

účastnice kurzu, matka dvou dětí

Niekde si písala, že si môžeme vytvoriť nové detstvo, také aké si želáme. Nechápala som, ako by sa to mohlo dať, veď minulosť nezmeníme a vieš, čo? Stalo so, doteraz sa mi to zdá neuveriteľné, no dokázala som si prepísať ten obraz z meditácie na celkom iný obraz. Ďakujem ti za toto, úprimne a z celého srdca ti ďakujem, ani neviem slovami vyjadriť ako si mi pomohla.

Inak tie tvoje techniky sú famózne, veľmi sa mi to všetko páči.

Celý tento kurz je riadna pecka. Toľko vecí na jednom mieste. Je to to najlepšie, čo som mohla pre seba urobiť.

Jarka

účastnice kurzu, matka dvou chlapců

ZVLÁDNU TO?

Kurz je dělán

PRO MATKY, KTERÉ NEMAJÍ ČASU NAZBYT.

Většinou látka a cvičení zaberou cca 15 min. denně.

Pro maximální efekt navíc doporučuji každodenní poslech krátké meditace (5 min.) a dennodenní pozornost tomu, jak v praxi žiješ to, co je probíráno v jednotlivých lekcí.

Sama si volíš

ČAS, FORMU I TEMPO.

Je na tobě, kdy se budeš věnovat materiálům ke kurzu (i když každodenní alespoň krátkou pozornost velmi doporučuji) a jakou formu zvolíš. U mnoha materiálů máš na výběr, zda je budeš chtít číst či poslouchat. Přístup k nim ti zůstane i po skončení kurzu (garantuji minimálně 2 roky).

Z celého srdca Ti ďakujem za to, že si mi ukázala cestu von z bludného kruhu hnevu, kriku, potláčanej agresie a následného sebaobviňovania. Kurz pre mňa prišiel v pravý čas, aj keď popri troch deťoch bolo pre mňa niekedy ťažké nájsť si aspoň chvíľku pre seba, ale oplatilo sa to.

Natália

účastnice kurzu, matka tří dětí

KOLIK ON-LINE KURZ STOJÍ?

Vyber si svoji variantu.

Pro dosažení těch nejlepších změn doporučuji plnou verzi.

Kurz je možné koupit i na splátky.

Méně neporozumění. Více lásky…

Co můžeš ztratit?

Nic. Neboť je tu ještě garance…

GARANCE SPOKOJENOSTI

Za svým dílem si stojím. Vím, že je kurz schopen měnit životy.

Je však pro mne důležitá i tvá spokojenost. A chci, abys mohla zažívat klid nejen ve vztahu s dětmi, ale i při nákupu. Proto je tu garance.

V případě, že během prvního týdne kurzu zjistíš, že kurz není pro tebe, a do 7. dne od doby spuštění kurzu mi to napíšeš, bez otázek ti vrátím peníze zpět.

 

Bonusy

Jak na hněv a křik laskavou výživou

Veronika Hanzlíková

Hněv z pohledu TČM

Erik Palko

Jak na hněv s faster EFT

Tereza Rothova

EFT praxe pro
náročný den

Linda Berger

Laskavý time-management

Monika Hodková

Zmírnění hněvu pomocí aromaterapie

Štěpánka Zeithamlová

Možná máš ještě nějaké otázky či pochybnosti

Už mám e-book Papiňák pod kontrolou: Jak přestat křičet na své dítě. Má cenu pořizovat si ještě on-line kurz?

Pokud nad kurzem přemýšlíš, jsou asi ještě nějaké rezervy ve tvé práci s hněvem a v přístupu k sobě samé, v tom případě má určitě cenu si kurz pořídit.

Obzvláště, pokud jsi doteď nebyla schopna si e-book přečíst a systematicky s ním pracovat.

Pokud jsi s ním pracovala a nějaké změny zaznamenala a přesto bys ráda další změny nebo větší posun, kurz vřele doporučuji. Látku z e-booku prohlubuje, přináší mnoho nových technik a osvědčil se nejvíc pro pro praktické výsledky.

Výhodou kurzu je, že nabízí dlouhodobější systematické vedení a podporu – mojí podporu i podporu spolukurzovnic v fb skupině. Snáz tak vyřešíš individuální obtíže, budeš více inspirována a motivována a budeš činit rychlejší pokroky.

Část teorie kurzu je podobná teorii z e-booku, ale v kurzu jsou i další, nové teoretické části a většina cvičení a úkolů je jiná než v e-booku, vytvořena přímo pro kurz na základě zkušenosti z osobních seminářů.

Váhám, jestli to budu časově zvládat.

Jakákoli vědomá změna (obzvláště vzorců, v kterých jedeme mnoho dlouhých let) vyžaduje naši energii a náš čas.

Ideální je, je-li denně posilován určitý způsob zacházení se sebou, způsob myšlení i jednání. Tak se nejlépe uchytí. Neznamená to ale, že to nebude fungovat, když to nebude denně. Pravidelnost a denní pozornost to však posilují a urychlují vstřebání.

Kurz vám pomůže navodit změnu, i když jej nebudete dělat 100%, ale dle své kapacity a možností. Ovšem čím více do toho dáte, tím víc z toho získáte.

Můžete si kurz rozložit i na více týdnů a postupovat pomaleji dle svého tempa. Přístup do kurzu vám zůstává stále i po skončení kurzu (zaručuji minimálně 2 roky).

 

Je kurz vhodný i pro muže?

Ne. Kurz je dělán speciálně pro ženy.

Mnoho technik zvládání hněvu a práce s tělem může být sice přínosných i pro ně, ale kurz není jen o technikách.

Muži z něj budou mít největší užitek, když si jej pořídí jejich žena. 😊

Čas utíká velmi rychle. Nenech si ty jedinečné okamžiky se svými dětmi zastřít mlhou vzteku, naštvání a nepochopení.

Nauč se zacházet se svým hněvem a získej podporu, kterou potřebuješ, abys mohla být takovou mámou, jakou toužíš být.

Vydej se se mnou na cestu ke klidu, pohodě a láskyplnému bytí.

Potřebuješ ještě něco zodpovědět? Napiš mi: pavla@pavlakupco.cz

 

© Pavla Kupčo 2017 – 2021

Níže zadejte své křestní jméno a e-mail

 

Pošlu Vám e-book Z bouchajícího papiňáku laskavou mámou. A spolu s ním získáte i pravidelnou dávku inspirace, jak žít šťastněji a vyrovnaněji (nejen) s dětmi.

 

 

Váš e-book už je na cestě k vám!

Níže zadejte svůj e-mail.

Pošlu Vám e-book Z bouchajícího papiňáku laskavou mámou. A spolu s ním získáte i pravidelnou dávku inspirace, jak žít šťastněji a vyrovnaněji (nejen) s dětmi.

Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa) jsou u mě v bezpečí a budu (Mgr. Pavla Kupčo, IČ: 04883187, se sídlem K parku 298, 251 01 Nupaky) je na základě vašeho souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů , které vycházejí z české a evropské legislativy.

Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších newsletterů ode mě, které se budou týkat souvisejícího tématu.

Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.

You have Successfully Subscribed!